Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 30. maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, każdy kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru, bez podania przyczyny. Warunkiem jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku. Można je złożyć drogą mailową na adres sprzedaż@lightprestige.pl lub pocztą tradycyjną, wysyłając pismo na adres firmy.

Jednocześnie prawo do zwrotu przysługuje klientowi pod warunkiem, że:

  • towar nie był używany;
  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania – folii lub kartonu, jeżeli taki posiadał;
  • nie został w inny sposób zniszczony przez Kupującego;
  • dołączył paragon zakupu do przesyłki.

Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu, pieniądze zostaną przelane na konto do 14 dni od momenty otrzymania towaru.

Zwrot następuje bez kosztów poniesionych za przesyłkę, które nie stanowią przychodu firmy.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt, w celu uzgodnienia szczegółów.

 

Reklamacja

Producent daje roczną gwarancję na swoje produkty. W przypadku zaistnienia wady, produktu w tym okresie, Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku niezbędne jest pisemne zawiadomienie, drogą mailową na adres sprzedaz@lightprestige.pl lub pocztą tradycyjną o zaistniałej sytuacji.

Wady mechaniczne nie podlegają gwarancji.

W przypadku braku pewnych elementów, są one dosyłane do Klienta, bez konieczności odsyłania towaru.

Każda reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni od momentu otrzymania zawiadomienia.

Jeśli lampa została uszkodzona podczas transportu reklamacja jest przyjmowana na podstawie protokołu spisanego u kuriera przy odbiorze paczki (w związku z tym prosimy o sprawdzanie przesyłki przy kurierze). Ponowne przesłanie nowej lampy odbywa się na nasz koszt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl